ابرآمد

ذخیره‌سازی ابری (Cloud Object Storage)

سرویس فضای ذخیره سازی ابری که با عنوان ذخیره‌سازی مبتنی بر Object نیز شناخته می‌شود، سرویسی است که برای ذخیره‌سازی و مدیریت مقادیر زیادی از داده‌های بدون ساختار (unstructured) از قبیل نسخه‌های پشتیبان اطلاعات، انواع فایل با پسوندهای مختلف و اشکال دیگر داده طراحی شده است.
زمانی که داده‌های خود را روی بستر ذخیره‌سازی ابری بارگذاری می‌کنیم، در واقع داده‌های خود را در فضایی امن بر بستر اینترنت ذخیره می‌کنیم که همواره و از هر کجا به آنها دسترسی خواهیم داشت. امروزه به‌ طور فزاینده‌ای ذخیره‌سازی ابری به ترجیحی برای ذخیره‌سازی داده‌های دیجیتال و نسخه‌های پشتیبان تبدیل شده است.

ذخیره‌ سازی ابری ابرآمد

مزایای سرویس ذخیره سازی ابری

ذخیره‌سازی حجم عظیمی از فایل‌ها با تنوع و کاربردهای مختلف به صورت سنتی روی دیسک‌های محلی دیگر به سادگی قابل مدیریت نیست اما با استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری در مقایسه با ذخیره سازی (Block) به امکانات و مزایای بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

مقیاس‌پذیری ذخیره سازی ابری

شما می‌توانید بدون محدودیت فضا از سرویس ذخیره‌سازی ابری استفاده کرده و متناسب با نیاز خود آن را افزایش یا کاهش دهید. این مدل ذخیره‌سازی نسبت به دیسک‌های محلی محدودیت کمتری داشته و در صورت نیاز می‌توانید به سادگی در عرض چند ثانیه فضای جدیدی تهیه کنید.

پیچیدگی کم

با سرویس ذخیره‌سازی ابری ابرآمد بسیاری از پیچیدگی‌های سیستمی وجود نخواهد داشت. حذف پارتیشن‌های پیچیده در فرآیندهای نگهداری داده، عملیات‌های بازیابی فایل‌ها را آسان‌تر می‌کند. استفاده از مکانیزم‌های سودمندی چون Tag سرعت ما را در این فرآیندها افزایش می‌بخشند.

تاب آوری بالای فضای ذخیره سازی

در این سرویس داده‌ها به طور خودکار تکرار (replicate) می‌شوند و در چندین فضای ابری مختلف و در مکان‌های متعدد ذخیره می‌شوند. این قابلیت، از داده‌ها در مقابل قطعی‌های نقطه‌ای محافظت می‌کند که مکانیزمی بسیار سودمند برای پشتیبانی از استراتژی‌های Disaster Recovery است.

فضای ابری مقرون به صرفه

در این سرویس امکان ذخیره‌سازی مقادیر زیادی از داده‌ها با قیمتی کمتر نسبت به سیستم‌های مبتنی بر (Block) فراهم شده است. با ذخیره‌سازی ابری، شما تنها برای ظرفیت مورد نیازتان هزینه کرده و به راحتی می‌توانید بر اساس نیاز و مصرف فعلی خود از فضای ابری استفاده کنید.

فضای ذخیره سازی متناسب با نیازتان را انتخاب کنید

فضای ذخیره سازی ابرآمد استفاده و دستیابی به اطلاعات را تسهیل می‌کند. این فضا بستری را فراهم می کند تا با آسودگی خیال اطلاعات و فایل‌های خود را بر بستر ابر نگهداری کنید و در هر شرایطی به آنها دسترسی داشته باشید. بستر امن و سرویس‌دهی ارزش‌محور مبتنی بر مشتری، ابرآمد را به گزینه‌ای مطلوب برای نگهداری اطلاعات در فضای ذخیره‌سازی ابری تبدیل می‌کند.

پایه

فضای ابری ۵۰ گیگابایتی ابرآمد

70,000 تومان

ترافیک مصرفی ماهیانه
600 گیگابایت

استاندارد

فضای ابری ۵۰۰ گیگابایتی ابرآمد

317,500 تومان

ترافیک مصرفی ماهیانه
یک ترابایت

حرفه‌ای

فضای ابری ۱۰۰۰ گیگابایتی ابرآمد

592,500 تومان

ترافیک مصرفی ماهیانه
دو ترابایت

سوالات متداول سرویس ذخیره سازی ابری

ذخیره سازی ابری

مقالات مرتبط با فضای ذخیره سازی ابری

ذخیره‌سازی داده

آیا ذخیره‌سازی داده‌های کسب‌وکار روی ابر مطمئن است؟

Disaster Recovery

اهمیت تیم Disaster Recovery در کسب‌وکارهای حوزه IT

what is private cloud storage

فضای ذخیره‌سازی ابر خصوصی چیست؟

بکاپ

بکاپ‌ را تا کی نگه داریم؟