ابرآمد

سرو نو (SarvCRM)

سرو نو از سال 1391 به عنوان ارائه دهنده نرم افزار CRM ابری فعالیت خود را شروع کرده است تا بتواند در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کارها کمک نماید.

سرونو معتقد است که با افزایش رقابت، افزایش دانش مشتریان و ظهور شبکه های اجتماعی، انتظارات مشتریان مرتبا در حال افزایش است و کسب و کارها دیگر با روش های قدیمی و سنتی نمی‌توانند مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و لازم است فرایندهای بازاریابی، فروش، پشتیبانی و نگهداری از مشتریان خود را براساس قوانین جدید باز تعریف نموده و در راستای اجرای آنها از بهترین ابزارها بهره گیرند.

چالش­‌های فناوری اطلاعات سرو نو

تمرکز بر توسعه قابلیت­‌های  نرم افزار CRM ابری و اطمینان از وجود یک بستر مناسب برای ارائه خدمات به مشتریانش همواره مورد توجه این شرکت بوده است. از اینرو همکاری با مجموعه ای که بتواند خدمات زیرساخت مورد نیاز را با سطح در دسترس بودن بسیار بالا و تکنولوژی های جدید را با ارتقا و نوآوری‌های لازم به سرعت در اختیار کسب‌وکاری نظیر سرو قرار دهد، اهمیت ویژه‌ای داشت.

دستاوردهای استفاده از سرویس دیتاسنتر مجازی ابرآمد

ابرآمد SarvCRM را قادر ساخته تا خدمات و قابلیت‌های جدید خود را به سرعت و در مقیاس بالاتر به مشتریانش ارائه نماید. در واقع با استفاده از خدمات ابرآمد، SarvCRM می‌تواند تمرکز و منابع خود را بیشتر و بهتر معطوف به ارائه خدمات جدید بر پایه فناوری‌های ابری برای تمامی مشتریان در سطح ایران نماید.

فرهاد بابازاده، مدیر عامل SarvCRM

قابلیت ارتقا و نوآوری با سرعت بالا برای کسب‌وکار ما اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین دلیل ما با رویکرد Cloud-first تصمیم گرفتیم از ابرآمد در ارائه خدمات ابری استفاده کنیم. توسعه همزمان پلتفورم و زیرساخت قابل اعتماد به جهت پشتیبانی از نیازهای مشتریانمان اهمیت بالایی دارد که این امر را ابرآمد برای ما محقق کرده است.

ما می‌دانیم که توان زیرساختی مورد نیاز ما تنها محدود به وضعیت فعلی مشتریانمان نمی‌شود، بلکه ما نسبت به پشتیبانی از حجم ترافیکی که با رشد کسب‌و‌کارهای مشتریان، به سمت زیرساخت‌های ما می‌آید نیز مسئول هستیم و باید برای آن برنامه داشته باشیم. سازمان‌ها SarvCRM را برای پاسخگویی به رشد نیازهای مستمرشان انتخاب می‌کنند ما نیز در جهت پاسخگویی به این نیازها و کسب اطمینان از زیرساخت ابری‌مان حتی در رویدادهای غیر قابل پیش‌بینی بر ابرآمد تکیه کرده‌ایم.

شما می توانید در این لینک‌  بخوانید که نرم افزار CRM چیست و چه کاربردهایی برای شما خواهد شد.

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.