ابرآمد

مقالات ابرآمد

how can daas help your organization

مزایای دسکتاپ ابری (DaaS) برای کسب‌وکار شما

امروزه کارمندان به‌ دنبال این هستند که از هر جایی بتوانند با همکاران خود در ارتباط بوده و کارشان را پیش ببرند؛ از آشپزخانه منزل‌شان گرفته تا پای هواپیما در فرودگاه. از طرفی، روزهای همه‌گیری کرونا ثابت کرد که تیم‌های دورکار هم می‌توانند عملکرد موفقی داشته باشند. در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا نیازهای کارکنانشان را برای دورکاری برطرف کنند.
سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار

9 مزیت سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار (ISO 22301)

سیستم مدیریت تداوم کسب‌وکار مزایایی مثل محافظت از دارایی‌ها، اطمینان از انطباق با الزامات قانونی، افزایش مزایای رقابتی و کاهش نیاز به ممیزی‌های مکرر دارد و به سازمان کمک می‌کند تا در چهارچوب قانون از تداوم فعالیت‌های خود اطمینان حاصل کند.
باج‌افزار RTM Locker

نسخه لینوکس باج‌افزار RTM Locker سرورهای VMware ESXi را هدف قرار داد

RTM Locker جدیدترین عملیات باج‌افزاری کشف شده است که سازمان‌ها را هدف قرار می‌دهد. این باج‌افزار از استقرار یک رمزگذار لینوکس برای هدف قراردادن ماشین‌های مجازی موجود روی سرورهای VMware ESXi استفاده می‌کند.
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) چیست؟

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات به سازمان شما کمک می‌کند تا اقدامات مناسب را در برابر ریسک‌های امنیت اطلاعات اتخاذ کنید و آن‌ها را کاهش داده یا برطرف کنید. در این مقاله در مورد تعریف ISMS، نحوه عملکرد، مزایا، شیوه‌ها و روش پیاده‌سازی آن می‌خوانید.
انواع بدافزار

12 بدافزار (Malware) معروفی که باید بشناسید

بهترین رویکرد در برابر بدافزارها استفاده از آرایه‌ای یکپارچه از روش‌ها است. یادگیری ماشین، مسدودسازی سوءاستفاده، لیست سفید و لیست سیاه و نشانگرهای حمله (IOCs) همگی باید بخشی از استراتژی ضدبدافزاری هر سازمانی باشند.
ایمیل‌های فیشینگ

9 روش مورد علاقه هکرهای فیشینگ برای کلاهبرداری

امروزه بیشتر ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل (مخصوصاً Gmail) در فیلترکردن ایمیل‌های کلاهبرداری و تأمین امنیت شما از این طریق موفق عمل می‌کنند؛ اما در این زمینه ایده‌آل نیستند و به همین دلیل احتمال دارد که ایمیل‌های مخرب از فیلترهای آن‌ها عبور کنند.
cons of waf

5 دلیل لزوم استفاده از سرویس WAF

یکی از اقدامات مهم برای محافظت از کسب‌و‌کار شما در برابر ترافیک مضر ورودی، مسدود کردن آن با فایروال تحت وب (WAF) است؛ اما باید بدانید بازار WAF یا همان Web Application Firewall به‌ سرعت در حال تغییر است.
نقش Low-Code در رایانش ابری

نقش Low-Code در رایانش ابری

رایانش ابری دقیقا همان چیزی است که شما برای توسعه زیرساخت‌های کسب‌وکارتان نیاز دارید. به‌ لطف فناوری Low-Code نیز می‌توانید رایانش ابری را با امنیت و کارایی بسیار بیشتری اجرا کرده و در مقیاس بزرگ‌تری از سرویس‌های ابری استفاده کنید.
راهنمای مهاجرت به ابر

راهنمای گام به گام مهاجرت به ابر

مهاجرت ابری ممکن است کار دشواری به نظر برسد؛ اما با ابزارها و راهنمایی صحیح آسان می‌شود. در این راهنما به هر چیزی که باید در این زمینه بدانید اشاره کردیم، از تعاریف و ضرورت انجام آن گرفته تا ۶ استراتژی رایج مهاجرت ابری و مراحل آن.
web application firewall چگونه کار می‌کند

WAF چگونه کار می‌کند؟ هر آنچه باید درباره WAF بدانید

WAF از تجزیه‌و‌تحلیل‌های مبتنی بر رفتار برای تشخیص ترافیک خودکار استفاده می‌کند. این کار می‌تواند شامل تجزیه‌و‌تحلیل سرعت و فرکانس درخواست‌ها، ترتیب دسترسی به صفحات و سایر عواملی باشد که می‌تواند به تمایز بین رفتار ربات و انسان کمک کند.
دسکتاپ ابری DaaS

DaaS چیست؟ مزایا و نحوه اجرای دسکتاپ ابری

بسیاری از سازمان‌ها به‌ دنبال کنار گذاشتن مدل قدیمی دسکتاپ‌ها هستند؛ مدلی که در آن، کارشناسان IT، سیستم‌عامل و برنامه‌ها را روی هر یک از سیستم‌های کارمندان نصب کرده و اغلب زمان و هزینه زیادی را صرف نصب نرم‌افزار، ارتقاء، به‌روزرسانی و ایمن‌سازی دستگاه‌ها می‌کردند.