ابرآمد

مقالات ابرآمد

ذخیره‌سازی داده

آیا ذخیره‌سازی داده‌های کسب‌وکار روی ابر مطمئن است؟

ذخیره‌سازی داده‌ها روی ابر مزایای زیادی دارد؛ اما بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل نگرانی‌های امنیتی با ذخیره‌کردن داده‌های خود روی مخالفت می‌کنند. 63 درصد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بر این عقیده‌اند که ارائه‌دهندگان خدمات ابری باید اقدامات امنیتی بیشتری انجام دهند.
Disaster Recovery

اهمیت تیم Disaster Recovery در کسب‌وکارهای حوزه IT

ایجاد تیم Disaster Recovery در بخش IT گامی حیاتی در جهت اطمینان از تداوم کسب‌وکار در مواجهه با اختلالات احتمالی است. با تعریف مسئولیت‌ها، اجرای بهترین شیوه‌ها و تقویت ارتباطات موثر، تیم ما برای بازیابی سریع و حفظ عملیات هنگام وقوع فاجعه آماده می‌شود.
امنیت ابری در مقابل امنیت داخلی

امنیت ابری در مقابل امنیت داخلی یا on-premise | واقعیت‌ها و ابهامات

یک اشتباه رایج در مورد امنیت داخلی این است که برخی فکر می‌کنند ذاتا این نوع امنیت از مدل ابر ایمن‌تر است. این تصور معمولاً درست نیست ، زیرا راه‌حل‌های داخلی هنوز در برابر تهدیدات فیزیکی و سایبری آسیب‌پذیر هستند.
رایانش ابری برای کسب‌وکارها

باید و نبایدهای رایانش ابری برای کسب‌وکارها

رایانش ابری واقعیتی غیرقابل‌‌انکار برای اغلب کسب‌وکارها است اما این موضوع به این معنی نیست که بدون برنامه‌ریزی دقیق به ابر مهاجرت کنیم. تعامل با چالش‌های رایانش ابری متفاوت است و شامل مسئولیت‌های ارائه‌دهنده خدمات ابری و نحوه مدیریت سازمان شما می‌شود.
مهاجرت به ابر

10 نشانه فرارسیدن زمان مهاجرت به ابر

سرعت مهاجرت سازمان‌ها به ابر در طول دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است. موسسه Gartner می‌گوید که سرمایه‌گذاری در این حوزه در سال 2022 به 494.7 میلیارد دلار رسیده و انتظار می‌رود این رقم در سال ۲۰۲۳ به ۶۰۰ میلیارد دلار برسد.
تاثیر رایانش ابری بر موفقیت سازمان‌ها

10 شرکت برتری که با رایانش ابری به موفقیت رسیدند

زمانی که از رایانش ابری به‌درستی استفاده شود، می‌تواند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهد. همچنان که رایانش ابری محبوبیت بیشتری کسب می‌کند، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به منظور رشد و توسعه و افزایش وسعت عملیات خود به مهاجرت به ابر ادامه می‌دهند.
راهکار رایانش ابری

راهکارهای ابری برای کسب‌وکارهای کوچک

استفاده از راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری روشی مقرون‌به‌صرفه، انعطاف‌پذیرتر و قدرتمندتر برای کسب‌وکارهای کوچک است تا بتوانند به فناوری‌ها، کارکردها یا خدمات تجاری دسترسی داشته باشند و همچنین می‌تواند فرایند جذب و Onboard پرسنل جدید را آسان‌تر و انعطاف پذیرتر کند.
رایانش ابری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها

رایانش ابری چگونه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار شما می‌شود؟

برخی شرکت‌ها گمان می‌کنند مهاجرت ابری فرآیندی پیچیده است؛ در حالی ‌که این‌طور نیست. فرآیند مهاجرت در صورت برنامه‌ریزی درست و کمک گرفتن از مشاورین این حوزه، ساده خواهد بود و باعث بهبود وضعیت مالی و عملیاتی اکثر شرکت‌ها می‌شود.
بازی ابری

10 بازی ابری برتر ایکس‌باکس

در این مقاله 10 بازی مشهور و باکیفیت که از طریق پلتفرم گیمینگ ابری ایکس‌باکس در دسترس هستند را معرفی کردیم. بازی‌کردن این عناوین نیازی به دانلود ندارد و تنها کافی است که اشتراک Ultimate پلتفرم Game Pass را داشته باشید.
what is private cloud storage

فضای ذخیره‌سازی ابر خصوصی چیست؟

هیچکس مثل خود شما کسب‌وکارتان را نمی‌شناسد و در نهایت تصمیم‌گیری برای ایجاد تعادل بین امنیت داده‌ها و بودجه‌بندی با شماست اما فراموش نکنید برخی فایل‌های اطلاعاتی به امنیت، کنترل و دسترس‌پذیری بیشتری نیاز دارند. در چنین شرایطی چه تصمیمی می‌گیرید؟
cloud server vs VPS server

تفاوت سرور مجازی و سرور ابری در میزبانی وب

لود طولانی یا از دسترس خارج ‌شدن سایت برای هزاران شرکت و توسعه‌دهنده وب دردسرساز است. ما می‌دانیم که 40 درصد مشتریان انتظار دارند سایت مورد نظرشان در عرض 2 تا 3 ثانیه باز شود و در غیر این صورت از سایت خارج می‌شوند...
سرور ابری چیست

سرور ابری چیست؟ مزایا، انواع و روش انتخاب

سرور ابری نوعی سروری مجازی (نه فیزیکی) است که بر بستر رایانش ابری پیاده‌سازی می‌شود. سرورهای ابری دقیقاً مشابه سرورهای فیزیکی کار می‌کنند و وظایف مشابهی مثل ذخیره‌سازی داده و اجرای اپلیکیشن‌ها را بر عهده دارند.