ابرآمد

مشاوره و فراگیری پریکن

آقای کاظمی (مدیر IT پریکن):

«در طی دو سال استفاده از خدمات شرکت ابرآمد، تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در دسترسی‌ها نداشتیم و پشتیبانی نیز در اسرع‌ وقت و به‌ صورت کامل صورت می‌گیرد و دغدغه ما را در خصوص دسترسی همیشگی به سایت شرکت به حداقل رسانده است.»

پریکن

شرکت خدمات مشاوره و فراگیری پریکن از سال 1993 آموزش و مشاوره در زمینه ایمنی صنایع غذایی را در کشور هلند که نقش مؤثری در توسعه و گسترش ایمنی صنایع غذایی در اتحادیه اروپا داشت، آغاز کرد. این شرکت از طریق شعب بین‌المللی خود با سازمان‌های دولتی و خصوصی کشورهایی نظیر بلژیک، سیرالئون، اندونزی، مصر، لتونی و تانزانیا در زمینه آموزش و استقرار قوانین و استاندارهای مختلف همکاری می‌کند و هدف آن بهبود کیفیت صنایع غذایی برای جامعه‌ای سالم‌تر است.

شرکت پریکن در سال 2016 شعبه‌ای متشکل از متخصصان ایرانی و هلندی در کشور ایران تأسیس کرد که باهدف بهبود کیفیت محصولات غذایی ایران و شناخته‌شدن بیشتر آنها در بازار جهانی فعال است.

فعالیت‌های این مجموعه شامل ارائه آموزش‌های مختلف مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایران است. همچنین این شرکت خدمات مشاوره جهت استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و آماده‌سازی جهت دریافت استانداردهای مربوط به شرکت‌های صنایع غذایی را ارائه می‌دهد.

چالش‌های فناوری اطلاعات در شرکت خدمات مشاوره و فراگیری پریکن

آموزش‌های مختلف آنلاین، آفلاین و هیبرید از جمله فعالیت‌های مجموعه پریکن بوده که به‌صورت کاملاً تعاملی و اثربخش در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی ارائه می‌شود؛ به‌ این‌ ترتیب ماهیت آنلاین و مجازی به‌عنوان بخش عمده فعالیت کسب‌وکار این نیاز را ایجاد کرد که کاربران بتوانند از طریق سایت شرکت به اطلاعات خود از ابتدای تأسیس دسترسی داشته باشند و این مجموعه تصمیم به استفاده از خدمات یکی از ارائه‌دهندگان سرور مجازی ایرانی گرفت؛ ولی مشکلی برای تأمین‌کننده مذکور به وجود آمد و به دلیل نداشتن بکاپ، تمامی اطلاعات از دست رفت. پس از وقوع این مشکل، مدیران شرکت پریکن این بار بادقت و وسواس بیشتری شرکت ابرآمد را به‌عنوان شرکت جایگزین از ابتدای سال 1400 انتخاب کردند.

دستاوردهای استفاده از سرویس‌های ابرآمد

از مهم‌ترین دستاوردهای استفاده از زیرساخت مجازی ابرآمد و سرویس Cloud native Backup در شرکت پریکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان دسترسی شبانه‌روزی کاربران به سایت شرکت پریکن
  2. پاسخگویی به‌موقع و 7/24 تیم پشتیبانی
  3. مهیاشدن امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات
  4. حل چالش‌های امنیت
  5. دسترسی سریع به اطلاعات
  6. ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تداوم کسب‌وکار

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.