ابرآمد

نساجی آفرین اردکان

اوایل سال 83 طی برگزاری جلسه‌ای در آموزش‌ و پرورش شهر اردکان، پیشنهاد راه‌اندازی مجموعه‌ای تولیدی با مشارکت فرهنگیان محترم ارائه شد که تأسیس و توسعه شرکت نساجی آفرین اردکان را به دنبال داشت. شرکت نساجی آفرین اردکان  جزو پیش‌گامان صنعت نساجی است که با تولید سالانه 2.500.000 مترمربع پارچه پرده‌ای و حدود 750 تن تکمیل پارچه تاری پودی پاسخگوی بخش زیادی از تقاضای مشتریان در سراسر کشور است. هم اکنون این شرکت با بیش از 15 سال فعالیت و با داشتن مرکز توزیع در اکثر استان‌های کشور و نیز داشتن بیش از 200 پرسنل و 1200 سهام‌دار، به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پارچه پرده‌ای در صنعت نساجی تبدیل شده است.

چالش‌های فناوری اطلاعات شرکت نساجی آفرین اردکان

1200 سهام‌دار شرکت نساجی آفرین اردکان در نقاط مختلف ایران ساکن هستند که ایجاد ارتباط با این سهام‌داران در یک کانال ارتباطی امن، به چالش بزرگی برای شرکت تبدیل شده بود. رویه اجرایی به این صورت بود که اطلاع‌رسانی و امور سهام معمولاً به‌صورت فیزیکی و دستی و باکیفیت بسیار پایین انجام می‌شد.

این شرکت باتوجه‌به ضرورت انجام امور سهام و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران خود در یک بستر ایمن، نیاز به سرویس ابری و همیشه در دسترس داشت تا بتواند به‌صورت مطلوب اطلاع‌رسانی‌های خود را انجام دهد.

دستاوردهای استفاده از سرویس‌های ابرآمد

در سال 99 با خرید سیستم سهام فصل همکاران سیستم و با بهره‌مندی از سرویس ابرآمد، شرکت نساجی آفرین اردکان توانست ضمن اطلاع‌رسانی بهتر به سهام‌داران خود و با حذف رویه­های دستی، هزینه‌های شرکت را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

همچنین معماری و زیرساخت ابرآمد امکان به‌روز بودن و دسترسی سریع سهام‌داران در هر لحظه به این شرکت را بهبود بخشید و باعث جلب رضایت آنها شد.

از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت که با مهاجرت به ابرآمد برطرف شدند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دغدغه پرداخت هزینه گزاف برای تجهیز زیرساخت اختصاصی
  2. نگرانی نگهداشت و استفاده از زیرساخت‌های فیزیکی
  3. مشکل بهینه‌سازی منابع و مدیریت هزینه‌ها
  4. موضوعات امنیت اطلاعات سهامداران
  5. میزان سرعت دستیابی به اطلاعات
  6. بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی در لحظه

آقای امیر حمزه موسوی مدیر شرکت نساجی آفرین اردکان

«با استفاده از زیرساخت ابری ابرآمد، کنترل و نظارت کامل فرایندها فراهم شده است و دسترسی به اطلاعات درست، دقیق و در لحظه انجام می‌شود.»

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.