ابرآمد

گروه صنعتی ناب استیل

آقای دانیالی معاونت اجرایی ناب استیل:

“از زمان شروع همکاری ما با ابرآمد، دغدغه‌های ما در زمینه زیرساخت IT  و امنیت به حداقل رسیده است. پشتیبانی خوب در کنار مشاوره‌های راهبردی برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید در این حوزه از سمت ابرآمد، باعث عمیق‌تر شدن همکاری دو شرکت شده است تا ما با خیال آسوده تری روی فعالیت های اصلی شرکت تمرکز کنیم.”

گروه صنعتی ناب استیل تحت برندهای ناب استیل، مستر و مسترپلاس طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه و هتلی را تولید و تامین می‌نماید. سابقه تولید در گروه صنعتی ناب استیل به حدود ۳۷ سال قبل، در سال ۱۳۶۲، با تاسیس شرکت ناب استیل باز می‌گردد.

چالش­‌های فناوری اطلاعات گروه صنعتی ناب استیل

ایجاد فرآیند­های کاری میان بخش­‌های مختلف یک کسب و کار در حوزه فعالیت­‌های تولیدی، پخش، فروش و خدمات پس از فروش نیازمند استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای یکپارچه است. تامین امنیت، پایداری و کیفیت ارائه این خدمات از مهمترین چالش­‌های کسب و کارهای این حوزه است.

گروه صنعتی ناب استیل با دو چالش اصلی در حوزه فناوری اطلاعات رو به رو بوده است.

  • ایجاد زیرساخت مطمئن به منظور میزبانی نرم‌­افزارهای کاربردی در سطح سازمان
  • دسترسی به زیرساخت‌های سخت‌افزاری مناسب به دلیل پراکندگی جغرافیایی میان کارخانه‌ها، انبارها، دفاتر ستادی و مراکز فروش

دستاوردهای استفاده از سرویس دیتاسنتر مجازی ابرآمد

برخی از ارزش­‌های حاصل شده از این راه­کار عبارتند از:

  • کاهش سرمایه­‌گذاری اولیه برای احداث و تجهیز مرکز داده
  • افزایش چشمگیر سرعت دستیابی به سرویس
  • پاسخ سریع به نیازهای جدید فناوری اطلاعات
  • دستیابی به زیرساخت با کیفیت با هزینه جاری پایین
  • حذف دغدغه­‌های پشتیبانی سرویس
  • افزایش دسترس‌­پذیری کلیه نرم‌­افزارهای سازمانی
  • ایجاد ارتباطات امن برای توسعه فرآیند­های کاری

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.