ابرآمد

سامانه پیشرفته زرین

شرکت تحقیقاتی سامانه‌ پیشرفته زرین در حوزه فناوریهای نوین در رشته های مختلف از جمله الکترواپتیک، اپتومکانیک، لیزر، نرم افزار و سخت افزار فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف بومی سازی فناوری و خدمات نمایش لیزری و ویدیویی، مطابق با فرهنگ ایرانی در سال ۱۳۷۷، شاخه مستقلی را برای ارایه خدمات حرفه‌ای نمایش لیزری و صوتی و تصویری تشکیل داد و سیستم نمایش لیزری را برای اولین بار به جامعه ایرانی معرفی کرد.

سامانه پیشرفته زرین

شرکت سامانه‌های پیشرفته زرین بیش از بیست سال تجربه در طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های نمایش لیزری و چندرسانه‌ای داشته و طراح و مجری بزرگ‌ترین پروژه‌های محوطه روباز نمایش لیزر، آتش‌وآب در خاورمیانه (باغ‌موزه دفاع مقدس تهران) بوده است. همچنین این شرکت مجری بیش از ۲۰۰ برنامه و پروژه لیزری با بیشترین تعداد دستگاه‌های لیزر نصب شده و در حال پشتیبانی در خاورمیانه است که از سال ۱۹۹۹ عضو فعال اتحادیه بین‌المللی نمایش لیزری ILDA شد و جایزه دستاورد فنی ILDA در سال ۲۰۰۲ به‌واسطه طراحی و تولید پیشرفته‌ترین نرم‌افزار گرافیک سه‌بعدی لیزری (Utopia) را دریافت کرد.

چالش‌های فناوری اطلاعات در شرکت سامانه پیشرفته زرین

شرکت سامانه پیشرفته زرین یک شرکت تحقیقاتی و پروژه محور است که ماهیت عدم تمرکز مکانی پروژه‌ها مدیران این شرکت را، مخصوصاً در استفاده از سیستم‌های مالی، با چالش مواجه کرده بود.

تا قبل از استفاده از زیرساخت ابرآمد یکی از چالش‌های شرکت آن بود که به چه نحوی می‌توانند هم‌زمان در دفاتر پروژه‌های مختلف به نرم‌افزار مالی دسترسی داشته باشند.

هزینه بالای راه‌اندازی یک ساختار امن برای سرورهای مالی و مشکلات متعدد ارتباطی بین دفاتر مختلف شرکت در پروژه‌ها باعث شد که به زیرساخت ارائه شده توسط شرکت ابرآمد برای دسترسی سریع، مطمئن و امن به نرم‌افزار مالی شرکت به شکل جدی توجه شود.

دستاوردهای استفاده از سرویس‌های ابرآمد

با استفاده از سرویس زیرساخت مدیریت شده برای سپیدار ابرآمد دغدغه‌های دسترسی این شرکت برطرف شد. از مهم‌ترین دستاوردهای ایجاد شده، پس از مهاجرت به ابرآمد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مدیریت بهتر و مطمئن‌تر دسترسی افراد به نرم‌افزارهای مالی
  2. کاهش هزینه‌های نگهداری از سرورها
  3. کاهش هزینه تهیه نسخه پشتیبان
  4. امکان دسترسی شبانه‌روزی به سرور به‌واسطه معماری و زیرساخت امن ابرآمد
  5. کنترل و نظارت کامل فرایندها
  6. دسترسی به اطلاعات درست، دقیق و در لحظه

آقای حمید آئینه‌ ساز (مدیر عامل شرکت سامانه پیشرفته زرین):

“راهکار ارائه شده از سوی شرکت ابرآمد ابتکار کارآمدی است برای شرکت‌ها تا بتوانند با هزینه‌ای منطقی به امکانات یک ساختار امن و حرفه‌ای دسترسی پیدا نموده و از مزایای آن در کسب‌وکار خود استفاده کنند.”

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.