ابرآمد

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی به‌عنوان اولین فروشگاه خرده‌فروشی تخصصی با فضای فروشگاهی “Open-Sell” در سال 1380 تأسیس شد. تا پیش از آن تعریف خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و عطری برای ایرانیان به‌گونه‌ای دیگر بود؛ خریدار ایرانی در زمان انتخاب کالا دسترسی مستقیم به محصولات آرایشی و بهداشتی نداشت و امکان امتحان کردن و انتخاب آسان کالای موردنظر پیش از خرید، مهیا نبود.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی با نگاهی به نمونه‌های مشابه موفق در سراسر دنیا و نیز تلفیق فرهنگ دیگر جوامع بافرهنگ غنی ایرانی، باهدف ایجاد تجربه برتر و خرید لذت‌بخش، فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هایلند بیوتی، ارائه بهترین خدمات در زمان خرید و پس از آن، به مشتریان است ازاین‌رو تهیه و ارائه کالای اصل و دارای تأیید وزارت بهداشت جزئی از الزامات هایلند بیوتی است.

چالش‌های فناوری اطلاعات هایلند بیوتی

فروشگاه هایلند بیوتی یک فروشگاه 24 ساعته است که به‌صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کند. به‌منظور پشتیبانی هم‌زمان از فعالیت­های آنلاین و حضوری، وجود سرورهای قوی جهت جلوگیری از اختلالات وب­سایت امری ضروری است. باتوجه‌به این نیاز، سرورهای داخلی فروشگاه پاسخگوی این فعالیت‌ها نبودند.

همچنین برنامه‌­ریزی و برآورد هزینه‌ها برای سال­های آتی نشان داد که باتوجه‌به لزوم ارتقای سالیانه تجهیزات و همچنین هزینه سرویس و نگهداری سرورها، باید بازنگری دررابطه‌با زیرساخت فناوری اطلاعات مجموعه صورت پذیرد.

دستاوردهای استفاده از سرویس‌های ابرآمد

نیاز مستمر به ارتقای زیرساخت‌های فروشگاه ازیک‌طرف و نیاز به‌صرفه جویی در بخش هزینه‌های سرویس و نگهداری سرورهای داخلی از طرف دیگر باعث ایجاد ایده اولیه جهت انتخاب سرویس ابری برای این مجموعه بود و به‌این‌ترتیب هایلند بیوتی از آبان‌ماه سال 1399 مشتری ابرآمد شد.

از مهم‌ترین مزیت‌های ایجاد شده پس از مهاجرت به ابرآمد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایداری سرویس‌های IT و تداوم کسب‌وکار
  • ایجاد امنیت در حفظ و نگهداری داده‌ها
  • بهره‌گیری از یک سرور مجازی قوی و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا
  • کاهش هزینه‌ها برای تجهیز و نگهداری سرور
  • کاهش هزینه‌های جانبی مثل برق مصرفی
  • پشتیبانی و نگهداری مناسب و حرفه‌ای از اطلاعات توسط تیم فنی و متخصص ابرآمد

آقای شایارضا شمس زاده مدیرعامل فروشگاه هایلند

“تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.”

سایر داستان‌های موفقیت

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.