ابرآمد

داستان‌‌‌های ابرآمد و موفقیت مشتریان

در این بخش تلاش کردیم ارزش‌های ایجاد‌شده در کسب‌و‌کار‌های مشتریانمان را با شما به‌ اشتراک بگذاریم تا شما هم از مزایا و ارزش‌های ایجاد شده مطلع شوید و در صورت نیاز از سرویس‌های ابرآمد برای افزایش بهره وری در کسب‌و‌کارتان استفاده کنید. ما با خلق ارزش هر یک از مشتریان، خود را شریک تجاری آن‌ها می‌دانیم و از افزایش چابکی در سازمان مشتریانمان خوشحال هستیم.

داستان‌های موفقیت

شرکت تجارتگران الوند طلائی

تجارتگران الوند طلائی

صباح عابد، مدیرعامل تجارتگران الوند طلائی:
«سرویس پشتیبان‌گیری مدیریت‌شده ابرآمد، زمان و هزینه‌های مرتبط با نگهداری و به‌روزرسانی سیستم‌ها را بهینه‌سازی کرده است.»

روغن نباتی گلناز

روغن نباتی گلناز

مهران گلشن مقدم، مدیر مالی شرکت روغن‌نباتی گلناز: «مهم‌ترین دستاوردی که ابرآمد برای ما داشت، آسودگی خیال و رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های بی‌شمار مدیران شرکت بوده است.»

بهران

 بهران

پشتیبانی شبانه‌روزی از تمامی سرورها، تجهیز تیم متخصص، مقیاس‌پذیری سرویس ابرآمد با حجم اطلاعات رو به ‌رشد شرکت بازرگانی بهران مهم‌ترین ارزش‌ ‎های خلق شده برای این شرکت بوده است.

پریکن

مشاوره و فراگیری پریکن

آقای کاظمی (مدیر IT پریکن):
«در طی دو سال استفاده از خدمات شرکت ابرآمد، تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در دسترسی‌ها نداشتیم و پشتیبانی نیز در اسرع‌ وقت و به‌ صورت کامل صورت می‌گیرد.»

سامانه پیشرفته زرین

سامانه پیشرفته زرین

راهکار ارائه شده از سوی شرکت ابرآمد ابتکار کارآمدی برای شرکت‌هاست تا بتوانند با هزینه‌ای منطقی به امکانات یک ساختار امن و حرفه‌ای دسترسی پیدا نموده و از مزایای آن در کسب‌وکار خود استفاده کنند.

دلینو delino

دلینو

تا قبل از استفاده از ابرآمد، دلینو به یک تیم یا گروه متخصص شبکه و IT نیاز داشت تا به‌ جای بررسی موضوعات مهم، بر تأمین امنیت و به‌روزرسانی مداوم مخصوصاً در ساعات پرترافیک سایت، تمرکز کنند.

نامی نو مشتری ابرآمد

نامی نو

با تحت وب شدن دسترسی کاربران، تیم IT نامی‌نو توانست بر موضوعات مهم‌تری از کسب‌وکار متمرکز شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و در دسترس ابرآمد نیز مسیر را هموارتر کرد.

نساجی اردکان

نساجی آفرین اردکان

آقای امیر حمزه موسوی مدیر شرکت نساجی آفرین اردکان: «با استفاده از زیرساخت ابری ابرآمد، کنترل و نظارت کامل فرایندها فراهم شده است و دسترسی به اطلاعات درست، دقیق و در لحظه انجام می‌شود.»

هایلند بیوتی

هایلند بیوتی

آقای شایارضا شمس‌زاده (مدیر عامل فروشگاه هایلند بیوتی): تعاملات سازنده و ارتباطات نزدیک با کارشناسان فروش و پشتیبانی ابرآمد منجر به بهبود کیفیت خدمات این شرکت گردیده است.

استیل ناب

گروه صنعتی ناب استیل

آقای دانیالی (معاونت اجرایی ناب استیل): پشتیبانی خوب در کنار مشاوره‌های راهبردی باعث عمیق‌تر شدن همکاری دو شرکت شده تا ما با خیالی آسوده روی فعالیت‌های اصلی‌مان تمرکز کنیم.

فناوران اطلاعات خبره

فناوران اطلاعات خبره

آقای معینی (مدیر IT فناوران اطلاعات خبره):
«انتخاب ابرآمد به‌عنوان ارائه‌دهنده سرورهای ابری پایدار، نیازهای شرکت فناوران را برطرف کرده است.»

پارس آمپول

پارس آمپول

آقای کریم‌زاده (مدیر مالی پارس آمپول): برای ایجاد بسترهای IT و به‌منظور سازگاری سیستم‌ها با امکانات شرکت؛ نیاز به استفاده از سرویس‌های رایانش ابری همانند سرویس‌های ابرآمد داشتیم.